You are here
Home > pozycjonowanie (Page 2)

Ostateczny koniec pageranka

Google zaprzestał publikować wartość swojego słynnego wskaźnika oceny jakości domen. Od teraz pagerank jest używany wyłącznie dla potrzeb wewnętrznych Google. Tak więc nadszedł dzień, kiedy zapadła ciemna kurtyna nad domenami… Przynajmniej tak by chciało Google. Pagerank służył bowiem pozycjonerom i handlującym linkami do oceny potencjału strony, aby ewentualnie umieścić na niej linki zwrotne. To nie…

Czy katalogowanie stron jest jeszcze warte uwagi?

Dodawanie wpisów do katalogów stron to jedna z najstarszych metod pozycjonowania. Aktualnie powstaje niezliczona ilość płatnych katalogów, które zachęcają różnego rodzaju promocjami do dodawania w nich wpisów. Czy jest to jednak jeszcze skuteczna i efektywna metoda pozycjonowania? Po pierwsze, należy rozważyć kwestię jakości danego katalogu, a zatem jego uporządkowania i tematycznej odrębności. Jeśli jest to…

Jaka umowa o pozycjonowanie stron?

Umowy o pozycjonowanie stron są często zawierane na długi okres czasu i obarczone klauzulami karnymi za ich zerwanie, dlaczego tak się dzieje? Jest to w zasadzie niczym nieuzasadniona praktyka firm pozycjonujących, które chcą mieć jedynie stabilność dochodu i dbają przy tym głównie o swój interes. Często firmy tłumaczą to tym, że muszą na początku współpracy…

Dlaczego Google nie updatuje pageranku?

Ostatni update wskaźnika pagerank był dokonany 6 grudnia 2013 roku, co i tak spotkało się z wielkim zaskoczeniem całej społeczności internetu, bowiem już wówczas Matt Cutts, szef antyspamowego teamu Google, ogłaszał, że więcej updatów nie będzie. Update ten przytrafił się niejako „niechcący”, przy okazji innych prac wokół zaplecza największej wyszukiwarki. Czy był to ostatni już update…

Trudna sztuka pozycjonowania stron

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych to zajęcie pracochłonne oraz wymagające dużej ilości wiedzy. Nie jest mile widziane przez samą wyszukiwarkę, jak również jej team antyspamowy, który dzielnie walczy z pozycjonerami, aby zapewnić jak najbardziej naturalne wyniki w swoim indeksie stron. Techniki pozycjonerskie dezaktualizują się w dość szybkim tempie i uznawane są za spamerskie. Najnowsze algorytmy…

Top