You are here
Home > pozycjonowanie

Co warto pozycjonować?

Zapewne często zastanawiacie się państwo, czy pozycjonowanie jest w ogóle warte swojej ceny i czy jest potrzebne. Pytanie to dość banalne, można więc odpowiedzieć na nie arogancko i bezczelnie, przytaczając przeróżnego rodzaju statystyki oraz analizy. Rozważmy jednakże je na poważnie, zastanawiając się nad tym, czy wszystkie nasze strony potrzebują pozycjonowania. W dobie wszechobecnego social media…

Czy katalogowanie stron jest jeszcze warte uwagi?

Dodawanie wpisów do katalogów stron to jedna z najstarszych metod pozycjonowania. Aktualnie powstaje niezliczona ilość płatnych katalogów, które zachęcają różnego rodzaju promocjami do dodawania w nich wpisów. Czy jest to jednak jeszcze skuteczna i efektywna metoda pozycjonowania? Po pierwsze, należy rozważyć kwestię jakości danego katalogu, a zatem jego uporządkowania i tematycznej odrębności. Jeśli jest to…

WordPress jako CMS

Platforma WordPress, znana jako najlepszy system do blogowania, robi furorę również jako CMS, czyli Content Management System. Obecnie można już zbudować w oparciu o WP stronę firmową, sklep e-commerce, czy założyć portal społecznościowy. Liczba możliwych konfiguracji i zastosowań jest ogromna, a wspomaga ją równie liczna ilość wtyczek, a także szablonów. Co najważniejsze wszystko to możemy…

Linkowanie wewnętrzne

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest linkowanie wewnętrzne w serwisie, a więc zbudowanie takiej struktury strony, aby przepływ link juice był jak najbardziej efektywny i pomagał w pozycjonowaniu strony. Nawet najlepsze podlinkowanie strony może nam nic nie dać, jeśli jest ona źle opracowana pod względem struktury linków wewnętrznych. Ponadto ma to…

Content pomaga uzyskać lepsze pozycje

Content, to obecnie kluczowe słowo w branży SEO, to dzięki niemu można walczyć o jak najlepsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Unikalna, oryginalna i przydatna użytkownikom treść, jest na wagę złota. Stąd dobrym rozwiązaniem jest zakładanie na stronach firmowych blogów, które relacjonują naszą działalność, bądź opisują branżowe aktualności. Niektóre firmy zatrudniają wręcz specjalistów od tworzenia treści…

Top